Welkom op de website van OBS Hogenkamp Doetinchem
Team | Hogenkamp

Welkom op de website van Obs hogenkamp

Op obs Hogenkamp vinden wij het belangrijk dat leerlingen, ouders en leerkrachten zich in een veilige leeromgeving kunnen ontplooien en ontwikkelen.
Een fijne sfeer, plezier, ruimte om jezelf te kunnen zijn en sociaal leren zijn daarbij essentiële voorwaarden om kennis en vaardigheden te verwerven.
We spelen hierbij in op de behoeften en talenten van ieder individu, waarbij er ruimte is om de eigen kwaliteiten op eigen-wijze te ontwikkelen en nieuwe te ontdekken.
De respectvolle omgang tussen: leerkracht(en), ouder(s)/verzorger(s) en kind(eren) is de basis van onze samenwerking.
We werken aan een stevige basis voor ieder kind.
Dat betekent: kennis en vaardigheden opdoen door een solide aanbod van de kernvakken in een rijke leeromgeving waarbij het uitgangspunt is, dat ieder kind op zijn eigen niveau wordt uitgedaagd.

Ontmoet onze leerkrachten

• Groep 1/2C
    Diane van der Drift
  • Groep 5a
    Esmee Wassink
  • Groep 5B
    Merle Waenink
  • Groep 8a
    Tom Giezen

Bekijk ons team
Wij hebben vertrouwen: in kinderen, in elkaar en in onszelf.
koersplan IJsselgraaf scholengroep