Welkom op de website van OBS Hogenkamp Doetinchem
Team | Hogenkamp
Sport-ID ALles voor jeugd

Voor de jeugd organiseert Sport-ID verschillende activiteiten. Een voorbeeld hiervan is de Sportmix. Hierbij kan de jeugd iedere week kennismaken met verschillende sporten, bijvoorbeeld voetbal, freerunning, hockey en tennis. Ook Kies je Sport is een sportstimuleringsproject voor de jeugd. Net als met Sportmix, kan de jeugd hier kennismaken met verschillende sporten. Ook kinderen die al een sport beoefenen en eens een andere tak van sport willen proberen, kunnen meedoen.

We hebben ook nog Beweegmakelaar Jeugd. Sporten is gezond en om ervoor te zorgen dat kinderen zo lang mogelijk bij de vereniging blijven sporten, is het belangrijk dat ze een sport kiezen die ze leuk vinden. Het kiezen van een sport is niet eenvoudig. Bij de meeste verenigingen kun je een gratis proefles volgen, wat vaak al helpt, maar onze beweegmakelaar kan ook helpen bij het vinden van een passende sport!

website sport-id